Kotva
Nepřehlédněte
Úhrada školní družiny, přeplatek stravného
2.7.2020

Vážení rodiče,

vratka za období 17.- 31.6.2020 ve výši 525,- Kč bude odečtena z úhrady ŠD za 1. pololetí školního roku 2020/2021. 

Od září 2020 je úhrada ŠD stanovena na 200,- Kč /měsíc. 

Přeplatky stravného obdržíte na svůj účet po 16.7.2020.

Příměstský tábor Polevsko
10.8.2020

Odkaz na leták (Velikost: 12.77 MB)

Nabídka příměstských táborů Prácheň
11.6.2020

Odkaz na leták

Cvikováček - příměstský tábor
24.8.2020

Odkaz na leták

Robotický tábor
27.7.2020

Příměstský tábor v Novém Boru v ZŠ

 

Znovuotevření školy
25.5.2020

Vážení rodiče,

v následujícím týdnu obdržíte dotazník pro zjištění účasti žáků za účelem vytvoření školních skupin. Školní stravování nebudeme moci zajistit. Budovu  ŠD nebudeme mít k dispozici, protože od 4.5.2020 bude probíhat její rekonstrukce. Využijeme současné situace a budovu předáme dříve, aby stavební práce mohly být ukončeny k 31.8.2020. 

Děkujeme za spolupráci.

Stravné - platby
23.4.2020

Vážení rodiče,

zrušte prosím trvalé příkazy na úhradu stravného.

ONLINE ZÁPIS DO 1. ROČNÍKU
31.3.2020

Vážení zákonní zástupci předškoláčků,

současná situace vyžaduje organizovat letošní zápisy pro školní rok 2020/2021 bez osobní přítomnosti dětí ve škole. Upřednostňujeme, pokud je to možné, podání přihlášky bez osobní přítomnosti i zákonného zástupce dítěte ve škole (využití datové schránky, e-mailu s elektronickým podpisem), zaslání poštou, případně dle konkrétní situace osobní návštěvy školy.

 

Zvolte prosím jeden z následujících postupů:

1. Žádost o přijetí vyplníte online na webových stránkách naší školy kliknutím na tento odkaz níže. Zobrazí se formulář, ve kterém vyplníte potřebné osobní údaje včetně kontaktních informací. Tento formulář se poté ihned automaticky odešle do systému naší školy. Po vyplnění formuláře obdržíte mail s potvrzením času a dne, kdy se do školy dostavíte a žádost osobně podepíšete. S sebou vezměte rodný list dítěte, případně již Vámi vytištěnou žádost, kterou v e-mailu obdržíte.

 

 

2. Žádost o přijetí k základnímu vzdělávání pro školní rok 2020/2021 si stáhnete a vytisknete zde. Na e-mailu zsarnultovice.jelinkova@gmail.com si domluvíte termín, ve kterém podepsanou žádost ve škole odevzdáte. S sebou vezměte rodný list dítěte.

 

3. Žádost o přijetí k základnímu vzdělávání pro školní rok 2020/2021 můžete vyplněnou zaslat datovou schránkou nebo e-mailem s uznávaným elektronickým podpisem (nelze jen poslat prostý e-mail!). Kopii rodného listu můžete rovněž doložit dálkově.

 

Při zápisu do prvního ročníku má základní škola povinnost zákonného zástupce informovat o možnosti odkladu povinné školní docházky.

 

Odklad povinné školní docházky:

 

Pokud žádáte o odklad školní docházky nejprve podáte žádost o přijetí k základnímu vzdělávání viz výše. Při podpisu žádosti sepíšeme žádost o odklad povinné školní docházky. Pokud zvolíte postup 3, dostavíte se do školy v termínu, který si dohodnete e-mailem.

 

Současná situace nám neumožnila realizovat plánované aktivity -  Den otevřených dveří a „Školičky“. Možnost prohlédnout si školu a zeptat se na vše, co Vás zajímá, případně setkat se s ředitelkou školy je možné po domluvě. V případě zájmu se domluvte e-mailem. Rádi zodpovíme Vaše dotazy (zsarnultovice.jelinkova@gmail.com nebo volejte 737 382 662).

 

Děkujeme za spolupráci a těšíme se na setkání.

 

Mgr. Jiřina Jelínková, ředitelka školy

Zápis do 1. ročníku
1.4.2020

Vážení zákonní zástupci,

zápis do 1.ročníku proběhne bez přítomnosti dětí a upřednostníme podání žádosti i bez Vaší přítomnosti. Připravujeme zápis online. Sledujte prosím informace na webu školy.

Děkujeme a přejeme zdraví, hodně energie a sil v tomto nelehkém období.

Mgr. Jiřina Jelínková

Opatření k zápisům do ZŠ pro školní rok 2020/2021 (Velikost: 532.03 kB)

Informace - kontaktní údaje
16.3.2020

Vážení zákonní zástupci,

upozorňujeme, že v souvislosti s preventivními opatřeními proti koronaviru Covid-19 a uzavřením škol bude nyní probíhat výuka formou samostudia. Zákonní zástupci žáků obdrží instrukce od vyučujících prostřednictvím emailu, popřípadě telefonicky. Doporučujeme proto kontaktovat se s vedením školy vašich dětí a ujistit se, že vedení školy má vaše aktuální kontakty (mail a telefon). Jelikož není jasné, jak dlouho uzavření škol potrvá, je v nejvyšším zájmu vašich dětí zadané úkoly svědomitě plnit. 

Děkujeme za spolupráci a těšíme se na brzké setkání ve škole.

MIMOŘÁDNÉ OPATŘENÍ
11.3.2020

V souvislosti s nepříznivým vývojem epidemiologické situace ve výskytu onemocnění COVID-19 způsobené novým koronavirem s označením SARS-CoV-2 v Evropě je vydáno mimořádné opatření.

Předmětem opatření je zákaz vzdělávání na všech typech škol od 11.3.2020.

Zákaz platí do odvolání.

Uzavřena bude základní škola, školní družina i školní jídelna.

Formulář: Žádost o ošetřovné:

Źádost o ošetřovné_uzavření školy 2020
(Velikost: 433.67 kB)


ČSSZ - Doporučený postup podání žádosti o ošetřovné

Rodičům, kteří budou žádat o vystavení Žádosti o ošetřovné, bude předáno od pondělí 16. 3. 2020. 

Prosíme, sledujte vývoj situace v médiích a na webu školy.

Děkujeme za spolupráci.

Mgr. Jiřina Jelínková

 

 

 

 

 
 
Rozvrhy
Ovoce a zelenina do škol

 
 
Nový Bor

 
 
MŠMT

 
 
Odkazy
 
 
Mapa webu
A
A
A

Vnitřní řád školní družiny

Vloženo: 6.6.2017 | Autor: admin| Zobrazeno: 1735x | Upravil: admin

VNITŘNÍ ŘÁD KE STAŽENÍ
(Velikost: 56.83 kB)

Obecná ustanovení

Na základě ustanovení § 30 zákona č. 561/2004 Sb. o předškolním, základním středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) v platném znění vydávám jako statutární orgán školy pro školské zařízení školní družinu tento vnitřní řád školní družiny.

 

Tato směrnice určuje pravidla provozu, a režim školní družiny.

 

Zásady směrnice:

  • musí být vydána písemně,
  • nesmí být vydána v rozporu s právními předpisy,
  • nesmí být vydána se zpětnou účinností,
  • vzniká na dobu neurčitou.

 

 Poslání školní družiny

Školní družina se ve své činnosti řídí zejména vyhláškou č. 74/2005 Sb., o zájmovém vzdělávání, v platném znění. Školní družina tvoří ve dnech školního vyučování mezistupeň mezi výukou ve škole a výchovou v rodině. ŠD není pokračováním školního vyučování, má svá specifika, která ji odlišují od školního vyučování. Hlavním posláním ŠD je zabezpečení zájmové činnosti, odpočinku a rekreace žáků, částečně také dohledu nad žáky.

Činnost družiny je určena přednostně pro žáky prvního stupně základní školy. Činností vykonávaných družinou se mohou účastnit i žáci, kteří nejsou přijati k pravidelné denní docházce do družiny. Družina může vykonávat činnost pro účastníky, nebo účastníky a jejich zákonné zástupce, i ve dnech pracovního volna.

 

1. Podrobnosti k výkonu práv a povinností dětí a jejich zákonných zástupců ve školní družině a podrobnosti o pravidlech vzájemných vztahů s pedagogickými pracovníky
 

1.1 Žáci jsou povinni

a) řádně docházet do školní družiny,

b) dodržovat vnitřní řád školní družiny, předpisy a pokyny k ochraně zdraví a bezpečnosti, s nimiž byli seznámeni,

c) plnit pokyny pedagogických pracovníků vydané v souladu s právními předpisy a školním nebo vnitřním řádem,

d) informovat školské zařízení o změně zdravotní způsobilosti, zdravotních obtížích nebo jiných závažných skutečnostech, které by mohly mít vliv na průběh vzdělávání,

e) dokládat důvody své nepřítomnosti v souladu s podmínkami stanovenými školním řádem,

c) oznamovat údaje, které jsou podstatné pro průběh vzdělávání nebo bezpečnost žáka a změny v těchto údajích.

 

1.2 Žák se ve školní družině chová slušně k dospělým i jiným žákům školy, dbá pokynů pedagogických a provozních pracovníků.

 

1.3 Žák chodí vhodně a čistě upraven a oblečen, s ohledem na plánované činnosti. Udržuje prostory školní družiny v čistotě a pořádku, chrání majetek před poškozením.

 

1.4 Žáci chrání své zdraví i zdraví spolužáků; žákům jsou zakázány všechny činnosti, které jsou zdraví škodlivé (např. kouření, pití alkoholických nápojů, zneužívání návykových a zdraví škodlivých látek).

 

 

1.6 Žák má právo na ochranu před jakoukoli formou diskriminace a násilí, má právo vzdělání a na svobodu myšlení, projevu, shromažďování, náboženství, na odpočinek a dodržování základních psychohygienických podmínek, má právo být seznámen se všemi předpisy se vztahem k jeho pobytu a činnosti v družině. Každý úraz nebo vznik škody, ke kterému došlo v souvislosti s činností družiny, hlásí bez zbytečného odkladu.

 

1.7 Žák nenosí do družiny předměty, které nesouvisí s výukou a mohly by ohrozit zdraví a bezpečnost jeho nebo jiných osob a cenné věci.

 

1.8 Zvláště hrubé slovní a úmyslné fyzické útoky žáka vůči pracovníkům družiny se vždy považují za závažné zaviněné porušení povinností stanovených tímto zákonem.

 

 

2. Provoz a vnitřní režim školy     

Přihlašování a odhlašování

Ředitel stanoví ve vnitřním řádu pro jednotlivé formy zájmového vzdělávání podle § 2 vyhlášky č. 74/2005 Sb., o zájmovém vzdělávání způsob evidence účastníků takto:

 

2.1 Ve školní družině je určena vychovatelka, která zajišťuje přihlašování a odhlašování žáků, vybírání poplatků, předávání informací rodičům, vyřizování námětů a stížností.

 

2.2 O přijetí účastníka k činnosti družiny ve formě pravidelné výchovné, vzdělávací a zájmovou činnosti a další podobné činností spojenou s pobytem mimo školu se rozhoduje na základě písemné přihlášky. Součástí přihlášky k pravidelné výchovné, vzdělávací a zájmové činností je písemné sdělení zákonných zástupců účastníka o rozsahu docházky a způsobu odchodu účastníka z družiny.

 

2.3 Úplata je splatná předem, platí se měsíčně v termínu do 15. dne v měsíci. Výše úplaty je stanovena předem na celý školní rok.

 

2. 4 Výši úplaty může ředitel snížit nebo od úplaty osvobodit, jestliže

a) účastník nebo jeho zákonný zástupce je příjemcem opakujících se dávek pomoci v hmotné nouzi podle zákona o pomoci v hmotné nouzi,

 

b) účastníkovi nebo jeho zákonnému zástupci náleží zvýšení příspěvku na péči podle zákona o sociálních službách, nebo

 

c) účastník svěřený do pěstounské péče má nárok na příspěvek na úhradu potřeb dítěte podle zákona o státní sociální podpoře

 

a tuto skutečnost prokáže řediteli.

 

2.5 Pokud za dítě není uhrazena úplata, ředitel školy může rozhodnout o vyloučení žáka ze školní družiny.

 

3. 10 Organizace činnosti

 

3. 1 Provozní doba ŠD je od 6,30 do 16,00 hodin.

 

3. 2 Při nevyzvednutí žáka do stanovené doby rodiči vychovatelka nejdříve podle možností informuje telefonicky rodiče žáka a osoby uvedené na přihlášce dítěte do ŠD, pokud je tento postup bezvýsledný,

a)      na základě předchozí dohody kontaktuje pracovníka orgánu péče o dítě,

b)      na základě předchozí dohody s obecním úřadem kontaktuje pracovníka obecního úřadu,

c)      požádá o pomoc Policii ČR,

 

3. 3 Oddělení se naplňují nejvýše do počtu 30 účastníků.

 

3. 4 Rozsah denního provozu ŠD a rozvrh činnosti schvaluje ředitel školy na návrh vychovatelky školní družiny.

 

3. 5 Družina realizuje výchovně vzdělávací činnost ve výchově mimo vyučování zejména formou odpočinkových, rekreačních a zájmových činností; umožňuje žákům přípravu na vyučování.

 

3. 6 Činností družiny se mohou zúčastňovat i žáci nezařazení do družiny, pokud se této činnosti neúčastní plný počet žáků zařazených do družiny stanovený pro oddělení nebo skupinu.

 

 

4. Podmínky zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví dětí a jejich ochrany před rizikovým chováním a před projevy diskriminace, nepřátelství nebo násilí,

 

4.1 Všichni žáci se chovají při pobytu ve škole i mimo školu tak, aby neohrozili zdraví a majetek svůj ani jiných osob.  Žákům není v době mimo vyučování zdržovat se v prostorách školy, pokud nad nimi není vykonáván dohled způsobilou osobou. Každý úraz, poranění či nehodu, k níž dojde během pobytu žáků ve školní budově, nebo mimo budovu při akci pořádané školou žáci ihned ohlásí. Vychovatelé školní družiny provedou prokazatelné poučení žáků v první hodině školního roku a dodatečné poučení žáků, kteří při první hodině chyběli, provedou o tom písemný záznam. Škola odpovídá za žáky v době dané rozvrhem činnosti družiny.

 

4.2 Všichni zaměstnanci školy jsou při vzdělávání a během souvisejícího provozu školy povinni přihlížet k základním fyziologickým potřebám dětí a vytvářet podmínky pro jejich zdravý vývoj a pro předcházení vzniku rizikového chování, poskytovat jim nezbytné informace k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví.

 

4.3. Pedagogičtí zaměstnanci dodržují předpisy k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a protipožární předpisy; pokud zjistí závady a nedostatky, ohrožující zdraví a bezpečnost osob, nebo jiné závady technického rázu, nebo nedostatečné zajištění budovy, je jejich povinností informovat o těchto skutečnostech nadřízeného a v rámci svých schopností a možností zabránit vzniku škody. Sledují zdravotní stav žáků a v případě náhlého onemocnění žáka informují bez zbytečných průtahů vedení školy a rodiče postiženého žáka. Nemocný žák může být odeslán k lékařskému vyšetření či ošetření jen v doprovodu dospělé osoby. Třídní učitelé zajistí, aby každý žák měl zapsány v žákovské knížce tyto údaje: rodné číslo, adresu, telefonní čísla rodičů do zaměstnání a domů, adresu a jméno ošetřujícího lékaře.

Při úrazu poskytnou žákovi nebo jiné osobě první pomoc, zajistí ošetření žáka lékařem. Úraz ihned hlásí vedení školy a vyplní záznam do knihy úrazů, případně vyplní předepsané formuláře. Ošetření a vyplnění záznamů zajišťuje ten pracovník, který byl jeho svědkem nebo který se o něm dověděl první.

 

5. Podmínky zacházení s majetkem školy nebo školského zařízení ze strany žáků.

 

5.1 U každého svévolného poškození nebo zničení majetku školy či osob je vyžadována úhrada od rodičů žáka, který poškození způsobil. Při závažnější škodě nebo nemožnosti vyřešit náhradu škody s rodiči je vznik škody hlášen Policii ČR, případně orgánům sociální péče.

 

5.2 Ztráty věcí hlásí žáci neprodleně své vychovatelce.

 

5.3. Do školy žáci nosí pouze věci potřebné k výuce, cenné věci do školy nenosí.

 

 

 

6. Pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků.

 

6.1. Na hodnocení a klasifikaci chování žáka ve školní družině se vztahují ustanovení vyhlášky o základním vzdělávání.

 

5.2. Pokud žák narušuje soustavně školní řád a činnost školní družiny, může být rozhodnutím ředitele z družiny vyloučen. Ředitel může rozhodnout o vyloučení žáka ze ŠD, pokud tento žák soustavně nebo nějakým významným projevem porušil kázeň a pořádek, ohrožuje zdraví a bezpečnost ostatních, dlouhodobě svévolně nenavštěvuje ŠD nebo z jiných zvláště závažných důvodů.

 

 

7. Dokumentace

 

V družině se vede tato dokumentace:

a)      písemné přihlášky dětí; jejich součástí je písemné sdělení zákonných zástupců účastníka o rozsahu docházky a způsobu odchodu účastníka z družiny.

b)      třídní knihy jednotlivých oddělení či jiné přehledy výchovně vzdělávací práce, včetně docházky dětí,

c)      celoroční plán činnosti.

d)     roční hodnocení práce školní družiny jako podklad pro výroční zprávu školy,

e)      vnitřní řád školní družiny, rozvrh činnosti

 

 

 

Mgr. Jiřina Jelínková