Kotva
Nepřehlédněte
Vyučování v lednu 2021
11.1.2021

Vážení rodiče, milí žáčci,

provoz školy od 11. do 22. ledna i nadále probíhá ve stejném režimu. Ve škole se vzdělávají pouze žáci I. a II. třídy. Ostatní žáci se vzdělávají distančně. 

 

Držme si palce, opatrujme se, ať se můžeme setkávat a učit se ve škole.

 

Vaši učitelé

 

 

Vážení rodiče,

s ohledem na epidemiologickou situaci byl nouzový stav prodloužen včetně pokračování zákazu osobní přítomnosti žáků III. - V. tř. v základní škole. Od 4. ledna se budou prezenčně vzdělávat žáci pouze I. a II.tř. Školní stravování těchto žáků bude zajištěno.

 

Vzdělávání žáků III. - V. tř.  bude probíhat distančním způsobem. Obědy mají žáci odhlášeny.

 

Online výuka prostřednictvím platformy MS Teams bude realizována podle rozvrhu v kalendáři MS Teams. Sledujte prosím informace, které obdržíte od třídních učitelů.

V případě, že se nebude moci Vaše dítě online hodiny zúčastnit, oznamte tuto skutečnost danému vyučujícímu předem a následně své dítě omluvte také třídnímu učiteli.

 

Děkujeme za spolupráci a přejeme pevné zdraví.

Mgr. Jiřina Jelínková

Prodloužení nouzového stavu i uzavření škol
2.11.2020

Vážení rodiče,

s ohledem na epidemiologickou situaci byl nouzový stav prodloužen do 20. 11. 2020. Prodloužena byla i stávající opatření včetně pokračování zákazu osobní přítomnosti žáků v základní škole.

 

Na základě těchto skutečností bude pokračovat vzdělávání žáků naší školy distančním způsobem.

 

Online výuka prostřednictvím platformy MS Teams bude realizována podle rozvrhu v kalendáři MS Teams. V případě, že se nebude moci Vaše dítě online hodiny zúčastnit, oznamte tuto skutečnost danému vyučujícímu předem a následně své dítě omluvte také třídnímu učiteli.

 

Děkujeme za spolupráci a přejeme pevné zdraví.

Mgr. Jiřina Jelínková

Podzimní prázdniny
25.10.2020

Vážení rodiče,

děkujeme za spolupráci a podporu při vzdělávání na dálku během uzavření školy. Toto období je náročné pro nás, učitele, je složité pro žáky, ale i pro Vás, rodiče. 

 

Vývoj epidemie COVID – 19 je velmi nepříznivý, a proto prosíme o dodržování zásad, abychom se mohli co nejdříve setkat ve škole. Svým zodpovědným přístupem může každý z nás pomoci se zvládnutím epidemie a možná odvrátíme zdravotní problémy svých blízkých či známých.

 

Zahájení prezenční výuky 2. 11. není jisté, budeme Vás informovat. 

 

Věříme,že se v blízké době opět setkáme v naší škole.

 

Mgr. Jiřina Jelínková

 

Jak žádat o ošetřovné od 14. 10. 2020
20.10.2020

Jak žádat o ošetřovné (Velikost: 168.43 kB)

Formulář ošetřovné (Velikost: 618.1 kB)

 

Výuka v období nouzového stavu od 14. října 2020
14.10.2020

Vážení rodiče, 

vzhledem k epidemiologické situaci bude i naše ZŠ od 14.10.2020 uzavřena. Výuka bude probíhat distanční formou.

Školní jídelna-výdejna nebude v provozu, obědy jsou do konce října odhlášeny.

Prosíme o spolupráci a přejeme hlavně pevné zdraví. Věříme, že se opět uvidíme 2. listopadu.

 

Mgr. Jiřina Jelínková

ředitelka

 

 

BAKALÁŘI

Evidenční systém školy 

BAKALARI

Ovoce a zelenina do škol

Nový Bor

MŠMT

Odkazy
Mapa webu
A
A
A
Tyto webové stránky splňují zásady přístupnosti podle vyhlášky Ministerstva vnitra č. 99/2019 Sb. v platném znění, ve znění pozdějších novel a předpisů a další příslušnou legislativou v platném znění.

Kontakt na správce webu: podpora@vitalex.cz (Tato adresa slouží pouze pro řešení technických, nikoli obsahových záležitostí týkající se těchto webových stránek.)

Struktura informací

Struktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.

 

Stav souladu

Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.

 

Přístupnost obsahu

Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.

 

Vypracování prohlášení o přístupnosti

  • Prohlášení o přístupnosti bylo vypracováno dne 01.12.2019
  • Prohlášení o přístupnosti bylo revidováno dne    01.12.2019

Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.